.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوانان ايرانی قهرمان وزنه برداری جهان شدند

سی و هفتمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان، امروز پنجشنبه با برگزاری رقابت‌های دسته 105+ کیلوگرم در سالن بین المللی پنانگ مالزی به پایان رسید که در آن، بهادر مولایی با دو مدال طلا و یک نقره قهرمانی تیم ایران در این رقابت‌ها را قطعی کرد تا تيم ملي وزنه برداري جوانان ايران براي نخستين‌ بار قهرمان مسابقات وزنه‌برداري قهرماني جوانان جهان شود.



در اين دسته ايران دو نماينده داشت. بهادر مولايي پیش از برگزاري اين رقابت با مجموع 395 كيلوگرم بالاتر از ديگر رقبا و عليرضا كاظمي‌نژاد با ركورد ورودي 375 كيلوگرم در مكان سوم قرار داشت و از آنجايي كه به دست آوردن مدال توسط اين دو وزنه بردار نيز مي‌توانست ايران را در پايان رقابت‌ها بالاتر از دیگر رقيبان نگه دارد، اين دو همه تلاش خود را براي گرفتن مدال و بيشترين امتياز کردند.

رقابت دسته 105+ با حضور یازده وزنه بردار آغاز شد. بهادر مولايي با وزنه درخواستي 167 و عليرضا كاظمي‌نژاد با وزنه درخواستي 163 به ترتيب در مكان‌هاي اول و سوم قرار داشتند.
كاظمي‌نژاد، نخستين وزنه درخواستي را بالاي سر برد و براي حركت دوم درخواست وزنه 169 كيلويي را كرد. مولايي نيز درخواست اول خود، يعني وزنه 167 كيلويي را مهار كرد و براي حركت دوم 173 كيلوگرم را خواستار شد.

در حرکت دوم يكضرب، كاظمي نژاد از پس وزنه 169 كيلويي هم برآمد و 172 كيلو را براي سومين حركتش درخواست كرد كه در مهار اين وزنه ناكام ماند تا چهارمي‌اش در يكضرب قطعي شود.
بهادر مولايي نيز بار دوم وزنه 173 كيلويي را بالاي سر برد و در حركت سوم نيز وزنه 177 كيلويي را بالاي سر برد تا به مدال نقره برسد.

در اين بخش، گور ميناسيان از ارمنستان با مهار وزنه 178 كيلويي به مدال طلا رسيد. مولايي از ايران دوم شد و سرگي اورشينكوف از روسيه با مهار وزنه 174 كيلويي سوم شد.

با آغاز حركات دوضرب، مولايي با درخواست 216 كيلوگرم و كاظمي‌نژاد با درخواست 200 كيلوگرم در مكان‌هاي اول و دوم ده وزنه بردار قرار داشتند.

كاظمي‌نژاد وزنه دویست كيلوگرمي را براي حركت نخست مهار و براي دومين حركت درخواست وزنه 212 كيلويي كرد. وي در اين حركت نيز موفق بود تا كسب مدال توسط وي قطعي شود. كاظمي نژاد براي حركت سوم، وزنه 217 كيلويي را درخواست كرد و در اين حركت هم موفق بود تا وي با به دست آوردن مدال نقره دوضرب به كار خود پايان دهد.

در اين حركات، بهادر مولايي كه مدالش پیش از برگزاري رقابت، تقريبا قطعي بود درخواست اول خود را سه كيلوگرم كم و با 213 كيلو كارش را آغاز كرد. وي در اين حركت موفق بود و براي دومين بار، نخست 214 كيلو را درخوا?

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.